مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-13سياسي

سه ماه نخست دولت سیزدهم |رکوردشکنی رییسی در سفرهای استانی


خبرگزاری فارس، سردبیری استان ها؛ امیرحسین اسماعیلی: حضور رییس جمهور به همراه اعضای هیات دولت و مدیران عالی کشور در استان ها و نقاط مختلف کشور در بیشتر کشورهای دنیا امری رایج بوده و در ایران نیز پس از انقلاب اسلامی سفر به استان ها و مناطق کشور توسط روسای جمهور و هیات دولت انجام می شد که هدف آن ها مشاهده وضعیت مشکلات و مسائل از نزدیک به منظور بهبود تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های کلان کشوری بود.

رهبری انقلاب در خصوص سفرهای استانی و اهمیت آن فرموده بودند نگاه و عواطف و همت مسئولین باید میان همه ی شهرهای کشور تقسیم شود.

اینجور نباشد که یک شهری، یک منطقه ای که دوردست است، از شعاع همت و تصمیم مسئولین دور بماند؛ نه، دور و نزدیک ندارد.

امروز در این کشور شهرهایی و مناطق دوردست و کوچکی موفق می شوند که مسئولان کشور را، یعنی رییس جمهور را، دولت را، وزرا را از نزدیک ببینند، به آنها نامه بدهند یا حرف بزنند و از زبان آنها و حنجره ی آنها مستقیماً سخن بشنوند که در روزگارهای گذشته در طول تاریخ، امید این را نداشتند که حتی یک مدیر درجه ی سه به آنها سرکشی کند.

1386/10/15 شاید بتوان گفت سفر استانی به معنی متداول امروز از زمان دولت های نهم و دهم و حضور محمود احمدی نژاد در میان جامعه تجلی یافت که آن نیز موافقان و مخالفان متعددی را نسبت به هدف و نتایج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه ماه نخست دولت سیزدهم |رکوردشکنی رییسی در سفرهای استانی

سه ماه نخست دولت سیزدهم |رکوردشکنی رییسی در سفرهای استانی